Overslaan naar content

Stagiair(e) Communicatie & Multimedia

  • Op locatie, Hybride
    • Den Hoorn, Zuid-Holland, Nederland
  • Sales

Functieomschrijving

Bij Dalsem streven we naar een duurzame revolutie in de glastuinbouwsector. Onze state-of-the-art hightech kassen zijn de voorhoede van technologische vooruitgang en duurzaamheid. We ontwikkelen alles zelf, van lucht- en waterbeheersystemen tot licht-, warmte- en CO2-regeling. Met kassen die gemiddeld 20 hectare beslaan, zetten we nieuwe standaarden voor omvang en efficiëntie. Ons hoofdkantoor en de fabriek in Den Hoorn vormen het kloppende hart van onze organisatie, waar ontwerp en productie samenkomen.


Sinds 2022 zijn wij onderdeel van Cofra’s Sustainable Food Group, een family office met een lange termijnvisie. Onze ambitie is om internationaal marktleider te worden in duurzame kassen.

De stage
Als stagiair(e) Communicatie & Multimedia ben je een onmisbare schakel in het team dat werkt aan de branding van Dalsem. Je krijgt de kans om je talent in te zetten bij de ontwikkeling van uiteenlopende communicatiemiddelen, variërend van content voor onze nieuwe website tot visuele middelen voor internationale events.

Je werkt mee aan:

  • Het uitrollen van een nieuwe huisstijl (logo, typografie, beeldtaal)
  • De ontwikkeling van templates, brochures en signing
  • Contentcreatie voor social media en interne communicatie
  • Selectie en inzet van beeld en video (in samenwerking met externe partijen)
  • Het vernieuwen van de website en meedenken over UX en contentstructuur
  • Consistente merkuitstraling in alle uitingen


Wat maakt deze stage uniek?
Bij Dalsem werk je mee aan een ambitieuze rebranding in een innovatieve, internationale en technisch gedreven omgeving. Je leert hoe een merkverhaal wordt doorvertaald naar middelen – en je levert hier zelf een directe bijdrage aan. Je draait mee in een multidisciplinair team met communicatieprofessionals, vormgevers en externe bureaus


Vereisten

Wat breng je mee?

  • Je volgt een mbo+ of hbo- opleiding in communicatie, multimedia design, creative business of soortgelijk
  • Je bent creatief, zelfstandig en denkt graag visueel
  • Je hebt basiskennis van tools zoals Adobe Creative Cloud, Canva of vergelijkbare programma’s
  • Je schrijft helder en gestructureerd, en hebt gevoel voor merkconsistentie
  • Je bent beschikbaar van september 2025 t/m februari of maart 2026 (5 à 6 maanden), een andere periode is mogelijk in overleg.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende stage met veel eigen verantwoordelijkheid
  • Een inkijk in een grootschalig brandingtraject
  • Professionele begeleiding en samenwerking met toonaangevende bureaus
  • Ruimte voor jouw ideeën en ontwikkeling
  • Een passende stagevergoeding
  • Werken op locatie in Den Hoorn (hybride deels mogelijk)


of